11 Sposobów promocji marki na Instagramie

11 Sposobów promocji marki na Instagramie

11 sposobów promocji marki na Instagramie

by: Anna Maria Wiśniewsa

5 Stars

Coder Credit
Klienci często pytają mnie, jak pozyskać więcej followersów (obserwujących) na Instagramie. Postanowiłam wykonać grafikę z zestawienie podstawowych kwestii, które niemal każda marka powinna znać i wdrożyć, jeśli chce z sukcesem zaistnieć w social mediach (nie tylko na Insta), a także obserwować znaczne wzrosty. Dlatego prezentuję 11 sposobów promocji marki na Instagramie, które zacznij stosować od razu! Zdradzę Ci sekret 😉 Instagram jest jednym z serwisów, na których najłatwiej jest zdobyć zainteresowanie. Sekret tkwi…. uwaga… w intensywności działań, które podejmiesz! Ktoś może powiedzieć – odkrycie Ameryki, ale intensywność działań, a intensywność działań wysokich jakościowo to różnica. Wiąże się to z – niestety – czasem wręcz mechanicznym przeklikiwaniem się przez profile osób, które (najlepiej) stanowią Twoją potencjalną grupę docelową. Daje to jednak swoje najszybsze efekty, jeśli przy okazji nie chcesz: a) publikować po 2-3 posty codziennie, b) wykupować reklamy. Oczywiście to byłoby bardzo pomocne, lecz zakładamy, że nie masz zbyt wiele czasu, Twój produkt nie jest tak sexy jak np. ubrania czy kotki, więc stworzenie ciekawego contentu może być wyzwaniem, a także wykupowanie reklam jest póki co poza zasięgiem Twojego zainteresowania. Maruderzy Prowadząc Instagram różnym markom, wchodząc w interakcję z ich potencjalnymi klientami, organizując konkursy i testy zauważyłam, że wiele z instagramerek narzeka, że ma mało followersów (i np. nie może wziąć udziału w testach produktów, bo jest warunek wejścia), ale jednocześnie nic z tym nie robi. Myśli, że jak będzie wrzucać fajne focie i okrasi je popularnymi hashtagami, to będzie im przybywało obserwujących. Będzie, ale bardzo wolno, najprawdopodobniej w tempie kilu osób w tygodniu, co szału nie robi. Case study W połowie marca 2016 zaczęłam doradzać Łukaszowi Duszy, właścicielowi marki Time for Design. Zachęciłam go do pracy nad jego profilem Instagramowym, dzięki czemu powoli zaczął wprowadzać moje porady w czyn. Łukasz ma bardzo wąską branżę – mimo, że moda, to męska i męski wizerunek, który w polskich realiach, patrząc globalnie, nie jest czymś, co stanowi dla Polaków priorytet (Garnitur z matury na obronę pracy magisterskiej? Czemu nie…). Mimo wszystko w ciągu tych ok. 13 tygodni średnio intensywnej pracy własnej pozyskał ok. 500 followersów, bez reklam i z małą częstotliwością postowania, bo – uwaga – raz w tygodniu. Uważam, że to genialny wynik jak na kogoś początkującego!
promocja na instagramie

promocja na instagramie

11 sposobów promocji marki na Instagramie Przedstawiam Ci moje sposoby, zapoznaj się, wdroż wszystkie lub zmodyfikuj wedle swojej branży. A jeśli będziesz chciał/a być jeszcze bardziej efektywna/y – chętnie Ci pomogę! PS1. Jeśli interesuje Cię tematyka hashtagów, to koniecznie obejrzyj moją krótką animację na ten temat, którą znajdziesz tutaj: Alfabet mediów społecznościowych – H jak hashtag PS2. Pamiętaj jeszcze, że czekają na Ciebie codzienne relacje na moim Snapie: amwisnie

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *